29 Mayıs 2012 Salı

Veeee Eurovisivon Şarkı Yarışması Kazananı İsveç

Cumartesi akşamı merakla saatin 22.00 olmasını bekledik. Önceki yarı finallerden favorilerimiz oluşmuştu. Ve final zamanı çattı geldi. Sırayla 26 ülkeyi izledik, yorumlar yaptık ve 26.cı ülkeden sonra favorilerimizi bir kağıda yazıp bekledik puanlamayı.. Puanlama kısmını pek severim puanları ülkeleri tahmin etmek çok zevkli oluyor..

Önceden de belirttiğim gibi favorilerim birden fazlaydı ama 2. yarı final sonrası favrilerimden birini yarışma biter bitmez araştırdım ve diğer şarkılarıyla birlikte yarışmadaki şarkısını çook beğendim. İsveç Loren benim en büyük favorimdi. Norveç, Kıbrıs ve Romanya da diğer favorilerimdi. Norveç'e pek şaşırdım şarkı güzeldi dans güzeldi ama en altlarda kaldı. Kıbrıstan da umutlydum ama olmadı. İsveç şarkısıyla, şarkıcısıyla, müziğiyle, dansıyla haketti. Kusuruszdu, mükemmeldi. Düşünülen tüm stratejiler uygulanmış ve mükemmel bir sonuçla karşımızdaydı.


Eurovision'da belki siyasi durumlar etkili evet ama ben eğer şarkı içine işliyorsa kısacası kusursuzsa siyasi durumlar bir yana atılıyor. Yarışmayı izlerken işte bu dedirtti ve birinci oldu. Can Bonomo ile ilgili de bir şeyler söylemek gerekirse 7. liğe bile geleceğini düşünmüyordum çünkü artık müzik çağa uyum sağlıyor ve elektronikleşiyor biz her ne kadar istemesek dee... Umarım seneye daha iyi bir yarışmacı ile gideriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder