5 Mayıs 2012 Cumartesi

The Avengers


Merakla ve sabırsızlıkla beklediğim bu filmi sıcağı sıcağına izledim. filmimizin konusu beklenmedik bir anda dünyayı tehlikeye sokan bir düşmana karşı insan ve doğaüstü güçleri olan bir grup S.H.I.E.L.D adı altında toplanıyor. Yarı tanrı yarı insan olan Thor, teknolojiyle yaratılan insanlı robot Tony Stark yani Iron Man, devasa boyutlara ulaşabilen Hulk, asker olarak yetiştirilmiş başarılı bir deney Kaptan Amerika... Grubumuza yardım eden usta okçu Hawkeye ve güzel ajanımız Black Widow da filmde yerini alıyor. 

Film 142 dakika, türü aksiyon bilim kurgu. İMDB'den 8.8 Sinemalar.com'dan 9.3 almış. Ve puanlama doğru olmuş gayet başarılı bir yapım olmuş. Hiç sıkılmadan ve arasız bir şekilde izledim. Yanımıza aldığım mısırı bile yemeye fırsatımız olmadı o kadar sürükleyiciydi yani. Film için 3 yıl bekledik ama helal olsun dedirtti bize. Gece seansında izledik ve salon full çekti. Film 3 boyutlu olması ayrı bir görsel şölen yarattı. Aralarda yapılan espriler filmi sıkılmadan izlettirdi. Filmi Türkçe dublaj izledik ama en kısa zamanda altyazılı olarak da izleyeceğim..


 bu filmde ve diğer tekli filmlerdeki favorim Iron Man idi, bu filmde Iron Man sahnesinin çoğunlukta olması beni gayet sevindirdi. Hemen çocuk menüleri alıp seriyi evde tamamlamayı düşünüyorumm :) Son olarak güzel bir hafta sonu için The Avengers izlenmeli diyorum :) Şimdiden iyi seyirlerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder