17 Nisan 2012 Salı

Yeni Dizim: V

Şu ara pek bir boş vaktim var. Çalışmayan herkesin olduğu gibi :) Bu boş günlerimi iyi değerlendirmeye çalışıyorum. Tabiki film, dizi, gezme ve kitaplarla günlerimi az da olsa renklendiriyorumm..
Aslında izleyeceğim  çok dizi var hepsini not defterime yazdım, ama sıra pek bu uzun :D Vampir filmim The Vampire Diares sezon arası verdi, halk kahramanı Spartacus sezon arasına girmesiyle bende bir boşluk oluştu. bu sırada 2. sezonu başlayan ve hala 2. kısım kitabını okuduğum Game Of Thrones (taht oyunları) dizisi başladı. Artık her hafta heyecanla bekliyorum. ama tabi kesmedi bir dizi beni, not deftere parmağımı gezdirdim ve durdum baktım "V" .. 


Hemen konusuna baktım hatırladım ve izlemeye başladım. Uzaylı hikayelerini seviyorsanız biçilmiş kaftann.. 2 sezon olan dizimiz gayet akıcı olaylar bağlantılı güzel bir kurguyla ele alınmış, oyunculuklar gayet güzel. Herkes rolünün adamı.. Hele ki uzaylı Anna güzel mi çekici mi karar veremedim. FBI ajanımız Erica'yı da unutmayalım. 
Konusu uzaylılar olunca bir an düşündüm: onların yerinde ben olsaydım dünyamıza uzaylılar gelseydi ve ben hangi tarafta olurdum diye düşündüm. cevabı bulamadım daha ama uzaylılar insanları nasıl kandıracaklarını iyi biliyorlar dizide belki bende bu tuzağa düşebilirdim kimbilir..  Dünyaya gelen uzaylıcıklarımız bakalım neler yapıyor diye izlemek isterseniz buyrun efendim V sizi beklerrrrrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder