2 Nisan 2012 Pazartesi

Biraz Güzelleşelimmm

Benim gibi makyaj yapmayı seviyorsanız size çok güzel bir tavsiyem olacak.. Yakın zamanda aldığım yeni fondötenim bir harika.. 

bu zamana kadar birçok markayı denedim. ama hiçbirine "heh işte bu" diyemedim. Bitkisel fondötenden normaline kadar hepsini denedim. Pahalı ucuz demedim ama yok içimden gelerek isteyerek bağlı kalamadım markalara. Ya kokusu kötü ya da hemen bitiyordu. Kozmetik alışverişimi yaparken fondöten ihtiyacım için stantları dolanıp karar vermeye çalışırken Maybelline Affinitone fondöteni gördüm. Biraz bilgi aldım hakkında ve denemeye karar verdim.



İyiki de almışım. Çok memnunum. Yüzümde fondöten yokmuş gibi hissediyorum. Genelde reklamlarda veya markaların uzmanları da ürünü satarken bu kelimeyi kullanır ama kullanmadan bunu kimse bilemez. Herkesin cilt tipi farklı olduğundan bu gereksiz bir bilgi oluyor.

fondötenler sıvıdır fakat birçoğu akışkan sıvılıkta değildir, İşte maybelline affinitone fondöten tamda sıvı kelimesinin tanımına uyuyor. Çok miktar gerekmeden yüzde krem gibi yayıp farkı anlayabiliyoruz. 24 saat koruyucu, e vitamini içeriyor ve kokusu  rahatsız edici değil. Benim için önemli olan iki şey vardı: birincisi kokusu ikincisi de kullanımının kolay olması. Şuan çok memnunum ve şiddetle tavsiye ederim. Fiyatı uygun bir ürün bir kerede olsa denemenizi tavsiye ederim. ;))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder