21 Haziran 2012 Perşembe

İstanbul Shopping Fest Başladı fırsatları kaçırmayın!!!

Uzun zamandır vakit ayıramadım ve pek ayrı kaldık.. Ama geçerli sebebim var, sonunda işe girdim... Bende artık çalışan kesimdenim ve sabah kargalarla beraber kalkıyor tavuklarla beraber uyuyoruz :D halimden memnunum tabiki şikayet etmiyorum ama hani bir deniz kum güneş havası alsaydım iyiydi ama napalım artık :)  

Eveeeet İstanbul Shopping Fest 9 Haziran itibariyle açıldı ve hatta son günlerini geçirmekte. 29 Haziran'da sona erecek bu güzel indirimlerden yararlanmadıysanız elinizi çabuk tutun derim ben.



Alışveriş merkezlerinde yapılan etkinlikler dışında konserlerde yer alıyor. Arap dünyasının en büyük yıldızlarından biri olan Nancy Ajram 27 Haziran'da Cemil Topuzlu Açık Hava Sahnesinde sevilen şarkılarını seslendirecek. Detaylı bilgi için http://www.istshopfest.com/Page/Index/137



Bunun dışında Festival süresince katılan tüm avmler cuma ve cumartesi 10.00-23.00 arası açık olacak. Ayrıca alışveriş partisi olan Avm'ler gece 02.00 ye kadar açık.

23 Haziran 2012 Metrocity Avm - İSF Alışveriş Partisi
   Açılış: 10.00-02.00

23 Haziran 2012 Akbatı Avm- İSF Alışveriş Partisi
   Açılış:10.00-02.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder