18 Mart 2012 Pazar

Contagion - Salgın filmi


Martın tam ortasında ortaya çıkan güneşle eminim herkes cumartesi gününü dışarıda geçirmiştir. Bende sizler gibi günü dışarıda geçirdim ve akşamında ailecek Salgın adlı filmi izledik. 

Filmin konusu kısaca öldürücü bir bulaşıcı hastalık hızla yayılmaya başlar. Çeşitli ülkelerden bir grup doktorun hastalığa çare bulabilmek için atıldıkları maceralar anlatılıyor. Filmde Kate Winslet, Matt Damon, Jude Law, Gwyneth Patrow, Marion Cotillard oynuyor. Film güzeldi, merak içinde izledim. Şimdi ne olacak diye diye filmi bitirdim. ama zaman kaybı diyebilirim. 28 hafta sonra filmi daha güzeldi :)

Filmi tavsiye etmiyorum ama merak edenler varsa izleyin yorumlarınızı paylaşın. İzlediğim film tecrübelerime dayanarak artık puanı 6nın altında olan filmleri izlemiyorum. Ve filmleri izlemeden önce oyuncularına, çıkış tarihine, puanına, türüne ve konusuna mutlaka bakıyorum.

2 yorum:

  1. 2. takipcinim :-))
    yuhuuu...

    daha nice takipcin olsun insallah...

    sende buyur gel sevinirim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorumm :) bende 327. takipçinim :) yemek asla hayır diyemediğim bir şey. tarilerinle değişik tatları deneyeceğimm ;)

    YanıtlaSil